Sunday, January 28, 2007

Ont i ryggen!

I natt vaknade jag av att jag hade ont i ryggen 02:45, eftersom jag är något hypokondrisk hann jag gå igenom diverse sjukdomar innan det blev bättre, då behövde jag gå på toa, åter i sängen är jag klarvaken och hungrig, ner igen, en macka och ett glas mjölk samt lite surfande på nätet. Två timmar senare somnade jag, vilken natt, måste beklaga mig. Sen kan man ju ägna en tanke åt dem som alltid har värk eller har svårt att somna, jag somnar alltid när jag lagt huvudet på kudden så jag måste nog överleva detta också.

2 comments:

Emma said...

Usch vilken natt!! Tyvärr kommer minnet av den sista månaden som gravid... typ vaken 3 timmar varje natt. Men nu ska jag inte skrämma dig... hehe!

Karin Helmersson said...

Obs detta är inget att skämta om....