Sunday, December 03, 2006

Lite bilder från semestern

Som ni säkert alla förstår är vi hemma igen, har inte hunnit lägga in några bilder men ska försöka med det idag, vi är riktigt nöjda med vår resa och kan varmt rekommendera resmålet. Har hunnit vara hemma drygt en vecka, jag har drabbats av värsta förkylningen och haft soffläge i några dagar. Jag är ungefär som en man när jag blir sjuk, jättesjuk och behöver all omsorg som tänkas kan. I alla fall, idag har jag tagit mig upp för att blogga.


Bilder från vår strand




På väg till middag


A laddad inför fotbollen


Fotbollen, massa galna supporters


Beachbuggytur, vi körde dock inte själva...

9 comments:

Karina Helmersson said...

åhh vad härligt det ser ut!!! nu ska jag ta tag i min blogg och göra en liten uppdatering, när tom syrran säger till så får man ju skärpa sig : ) KRAM!!!

Karin Helmersson said...

Det är bra att du har respekt!

Frida said...

Härliga bilder!!! Synd bara på förkylningen, hoppas att du är på bättringsvägen!

Emma said...

Jag blev nästan bländad av strandbilderna, ser underbart ut! Härligt att ni är nöjda! hoppas du kryar på dig!

Karin Helmersson said...

Jag är hemma från jobbet idag också, förkylningen vill inte släppa taget om min arma kropp. Hur mycket snor kan produceras egentligen?

fridakarolina said...

Wow, vilken strand! Ser alldeles underbart ut, må jag säga. Hoppas du kryar på dig nu så ses vi på julbordet på fredag, kram!

Anonymous said...

Hej Karin,
Har äntligen hittat till din blogg. Tråkigt att du blev förkyld, känner mig lite skyldig :(
Jobbar på att få iväg bilderna till Er, men tiden har liksom inte funnits sen vi kom hem.
Hoppas att Ni har det bra och hälsa A.
Kram!

Karin Helmersson said...

Kan meddela att förkylningen känns mkt bättre, är åter på jobbet igen. Johanna! Kul att du hittar till min blogg, väntar med spänning på lite bilder och ska sända några till er också, ha det bäst!!!

Anonymous said...

hohoho, Orreforsaren är äntligen outad!! :-D