Sunday, March 30, 2008

McDonalds fortsättning

Tyvärr blev det en uppgörelse mellan McDonalds och Syndikalisterna, de började hota med blockader över hela landet och vad kan man sätta emot då??? Efter lite efterforskning har jag varje fall fått reda på att man egentligen inte kan sätta någon i blockad när man inte förväntas ha ett avtal mellan sig som i detta fall.

Igår ringde i alla fall Smålandsnytt om denna fråga och kom hem till mig för en kort intervju. Inte förrän jag stod framför kameran (dvs försent) kom jag på att jag för dagen var totalt osminkad och inte tittat mig särskilt väl i spegeln. Puh, resultatet går att se på:

http://www.svt.se/svt/road/Classic/shared/mediacenter/index.jsp?&d=33745&a=1099562&lid=puff_1098042&lpos=extra_0

1 comment:

Emma said...

Tyckte du gjorde ett bra intryck, osminkad eller ej!