Sunday, July 29, 2007

Tänder på g

Eftersom jag tror att ni börjar bli trötta på insändare om demensomsorgen kommer här ett litet annat inlägg. Hilda har fått sin första tand! Tyckte jag hade ett gnälligt barn förra veckan och det hade sin förklaring, nu ser det ut som tand 2 är på g. Har inget kort på detta (av förklarliga skäl) men bidrar med några andra kort i alla fall.
Några bilder från vår lilla semester i Kristianstad under förra veckan. Jag tar för övrigt tillbaka mitt rop om regn i början av sommaren...

2 comments:

Frida said...

Oj, hon växer verkligen så det knakar!

Anonymous said...

uppmuntrad att skriva =) så vill jag oxå påpeka att hon minsann har vuxit! Har ju inte sett det lilla livet in real life än, men tycker ändå inte det var så länge sen hon anlände. Men så är det ju mycket bäbisar på G i allmänhet nu, värsta baby-boomen! Roligt roligt!